Home Hummer

Hummer

15 minut
Základní cena
2499 CZK
799 CZK
-68%
VYPRODÁNO
30 minut
Základní cena
3999 CZK
999 CZK
-75%
VYPRODÁNO
60 minut
Základní cena
6999 CZK
1999 CZK
-71%
VYPRODÁNO
Objednávka -


Ukázka dárkového balení
Zadejte adresu pro doručení voucheru
Celková cena:
Stisknutím tlačítka „Odeslat objednávku“ souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami služeb.

Při využití voucherů se na místě platí doplatek za pohonné hmoty. Více informací v ceníku

Na místě je možné dokoupit doplňkové služby (videozáznam atd.) Více informací v ceníku

Hummer H1 je civilní off-road vozidlo, postavené na základě HMMWV-M998, jehož konstrukce byla podřízena co nejlepším jízdním vlastnostem v terénu. Verze H1 se začala vyrábět v roce 1992 pod označením Hummer. Značnou zásluhu na uvedení civilní verze má Arnold Schwarzenegger, který si koupil 5 vozů Hummer H1 hned po jejich uvedení na trh. Nesmrtelnost přinesla Hummeru H1 především válka v zálivu, které se zúčastnilo na dvacet tisíc těchto vozidel. Rostoucí zájem veřejnosti donutilo společnost AM General k produkci limitované série v počtu jednoho tisíc kusů. Ani vysoká cena však neodradila další zájemce, a proto byla v Detroitu 1994 představena první civilní verze Hummer H1 osazená rovněž kapalinou chlazeným vznětovým osmiválcem 6,5 od General Motor s výkonem zvýšeným o dvanáct procent ze 127 kW na 145 kW a zdokonalenou čtyřstupňovou samočinnou převodovkou. Na přání byl od roku 1995 dodáván ještě zážehový osmiválec 5,7 o výkonu 142 kW.

Hummer H1 je vozidlo se samonosnou ocelovou karoserií s dvoumístnou kabinou, širokým podvozkem s nezávislým zavěšením kol, pohonem všech kol a vidlicovým vznětovým osmiválcem 6.5. V americké armádě byly nejrozšířenější pick-upy Trooper/Cargo Carrier – buď s otevřenou ložnou plochou nebo s plachtou zakrývající osmimístnou lavici. Mezi oblíbené osobní verze patřila především Armament Carrier, u níž budku i ložný prostor kryje jako celek kompozitová nástavba. Hummer H1 pohání kapalinou chlazený osmiválcový turbodiesel objemu 6,5 litru s přímým vstřikem paliva o výkonu 145 kW při 3400/min a točivém momentu 580 N.m dosahovaného už při 1800 ot/min.

Bez problémů překoná svahy s bočním náklonem 36 stupňů, stoupání 54 stupňů a brodění až do hloubky 75 cm.

Mezi technické zajímavosti lze zahrnout třeba centrální ventilační systém zajišťující vyrovnávání vzduchu a vnějších tlaků ve všech částech vozidla. Motor, převodovky, koncové převisy a nádrže jsou propojeny hadicemi, která ústí do vzduchového filtru, což zaručuje, že se voda nedostane do částí poháněcího ústrojí ani při brodění.

Při řízení vozu, který se stal americkou legendou, pomáhají řidiči nejrůznější elektronické systémy jako například trakční systém TT4 (torqtrac 4) monitorující protáčení kol a zabezpečující stálý přenos točivého momentu na kolech za jakýchkoliv podmínek. Stačí, aby pouze jedno kolo stálo na pevném podkladě.

Další lahůdkou je centrální systém CTIS (Central Tire Inflation System) dohušťování a vypouštění vzduchu do každé pneumatiky během jízdy. Stisknutím tlačítka lze upustit vzduch v pneumatice, čímž se může podle velikosti tlaku zvýšit jejich styčná plocha dotýkající se země až na dvojnásobně.

K dispozici je ještě Runflat Tire System, umožňující ujet s jednou nebo více zcela prázdnými pneumatikami až 50 kilometrů rychlostí 48 km/h.

Oproti strohému interiéru vojenské verze není u H1 interiér už tak jednoúčelový, ale mnohem přívětivější pro každodenní používání, o což se postaralo mj. látkové čalounění, elektrické ovládání oken, klimatizace nebo centrální zamykání.

Motor:

Kapalinou chlazený vznětový vidlicový osmiválec.
Zdvihový objem: 6 473 m3
Vrtání x zdvih: 20,2:1
Kompresní poměr: 315 km/h
Výkon: 145 kW při 3400/min
Točivý moment: 583 N.m při 3400/min

Převodné ústrojí:

Stálý pohon všech kol
Čtyřstupňová samočinná převodovka (2,48 – 1,48 – 1,00 – 0,75 – Z2,08)
Dvoustupňový stálý převod náprav, TT4, ABS

Podvozek:

Bezrámová konstrukce
Vpředu i vzadu nezávislé zavěšení kol, dvojitá ramena ve tvaru A
Vpředu i vzadu kotoučové brzdy (o 267 mm)
Pérování vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči
Systém regulace tlaku v pneumatikách během jízdy

Provozní vlastnosti:

Největší rychlost: 105 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 19,5 s

Rozměry a hmotnosti:

Rozvor náprav: 3 302 mm
Rozchod kol vpředu/vzadu: 1829/1829 mm
Celkové vnější rozměry: 4686 x 2197 x 1905 mm
Světlá výška: 406 mm
Pohotovostní hmotnost: 2930 – 3198 kg
Celková hmotnost: 4672 kg
Objem nádrže paliva: 90 l (hlavní nádrž) + 65 l (přídavná)
Nájezdový úhel: vpředu 72°, vzadu 37,5°
Přechodový úhel: 28,5°
Boční náklon: 36°
Stoupavost: 54°
Brodivost: 75 cm
Překoná stoupání až 54 stupňů
Přejede i 50 cm vysoká kolmou překážka
Zvládne jízdu v bočním náklonu dosahujícím 36°
Projede 90 cm vysoké sněhové závěje či brod hluboký 0,76 m
To všechno s nákladem dvou tun materiálu a lidí!

Image 0 - Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 - Image 5 -








Formulář pro odstoupení Podmínky služeb Obchod. podmínky